debattartikel

HOLA!

Sitter här och "skriver" på min debattartikel om den utrotningshotade isbjörnen. Det är så hemskt att dom där, dom är så himmla söta! Idag ska jag med sandra på någon MQ sak, där de visar den nya kollektionen. Det ska bli kul, sen så ska jag följa med henne hem. MYSPYS! :D Prataprataprata ;) höhö
Vi hade matteprov idag, ingen aning hur det gick och snart ska vi få reda på svenska tal betyget. Jag är nervös.
Carro tycker hon är bäst, det tycker inte jag. HÖHÖ! Jo, du är bra plutten! :D

TJABS

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö på dig själv.

im the best och det kommer gå bra på talet!

2008-10-23 @ 13:26:17
Postat av: Erika

hoppas du får det kul på MQ grejen! :) HÖHÖ ;)

2008-10-23 @ 15:33:59
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0